Sunday 16 November 2008

Fan vad klockan är mycket

Loggade nyss in på mitt flashbackacc och kollade läget på forumet. Tittade in sporadiskt där för lite mer än ett år sen tills siten föll i glömska.

Det första jag kollar är "heta ämnen" och mycket riktigt. Stället är fortfarande en guldgruva. Trådarna "Som Youtube fast porr.." och "Carolina Gynning brutalt fingerpullad(film)" roar jag mig med lite klockan halv fyra en lördagskväll.

Vad skulle man göra utan internet? Se film, läsa böcker etc. Men allt juste skräp som huserar på webben, vart skulle man hitta det? Typ läsa tidningar i stil med En dingding värld medan man snackar skvaller om vad som hände i helgen och kryddar detta med "ensam jeppel med utrotningshotad fetish söker..."avdelningarna i diverse porrtidningar. Nonsens.

Det är inte bara alla sköna trådar och länkar som finns på forumet som gör det värt ett besök, det är framförallt användarna. Sån där gemytlig liberal intelligent slacker attityd råder och man kan driva med allt och alla. Ett exempel är när jag hittade en tråd som pockade på intresse
; "Bilder av edra könsorgan" där en användare ger ett torrt svar på en vänligt ställd fråga:

"'Funderar på att lägga upp en bild..

Några önskelmål?'

Om du läser rubriken så ser du att ** döpt tråden till "Bilder av edra könsorgan"
Det är alltså könsorgan som önskas.

Din intelligens imponerar inte, så du gör bäst i att inte posta."

2 comments:

Anonymous said...

HAHA, jag typ dör patrik!

Du och ditt sätt att skriva - Imponerande ;)

Anonymous said...

Utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar, så att de vet om utmaningen.