Wednesday 12 November 2008

Pitte på SVT

Det verkar som om jag nåt min topp redan vid 22 års ålder. Jag ska nämligen vara med i TV! Programmet heter Eftersnack och sänds 22.30 idag på tvåan. Det ska handla lite om Thailand och svenskar som göra lite annorlunda saker där. De skall intervjua två (?) killar som håller på att bygga en biograf i Thailand och mig som har varit där och tränat thaiboxning på heltid. Sen ska det vara nån tjej som uppträder tror jag. Låter som en bra introduktion till huvudattraktionen; mig.

Jag är väl inte så jättenervös. Dels är inspelningen idag vid 17.00 dvs. det är inte live samt frågorna som ställs har jag nog svarat på ett par ggr redan. Men det är ju en kul grej. Kanske får man babes tack vare sina fem min innanför rutan? Vi får se.

Programmet läggs upp på: http://svt.se/svt/jsp/Crosslink.jsp?d=72980.

No comments: