Tuesday 2 September 2008

Sommaren är slut

Nu när sommaren är slut får man trösta sig med att många serier går igång igen. Höjdpunkterna är bland annat The Office som jag är sjukt sugen på just nu efter att ha sett några gamla avsnitt, och Entourage som slutade väldigt spännande.

Den serie jag ser fram emot mest är dock Californication, efter att ha sett trailern nedan. Säsong ett slutade nästan för bra och jag började genast fundera på hur säsong två skulle se ut när eftertexterna rullade. Jag var lite tveksam till en andra säsong, jag vill inte bara ha massa drama mellan Hank och Karen. Vill se mer situationshumor med Hank, men efter att ha sett trailern är jag lugn. Skönt att se att Charlie och Marcy håller förhållandet intakt med lite finurliga älskogslekar också.


Rekommenderas starkt!

No comments: